24 stycznia 2014

Rozdział 7 "Nie chcę go zranić!"

~*~*~
- Leon? Co ty tutaj robisz? - spytała zaskoczona Violetta. “Będą kłopoty” pomyślała dziewczyna.
- Nie chciałem Wam przerywać…
- Ale przerwałeś - odpowiedział wkurzony Diego.
- Sorry. Przyszedłem do Violi.
- Po co? -spytała dziewczyna.
- Możemy pogadać? - spytał szatyn.
- Leon, czego chcesz ode mnie? Jestem z Diego i to się nie zmieni nie zależnie co powiesz.
- Ok… To ja pójdę - powiedział chłopak i wyszedł ze smutną miną.
~*~*~
Natalia obudziła się wcześnie. Jej bujne, czarne loki znowu się nie układały. Chwyciła swój telefon. Na jego ekranie widniał sms. Otworzyła go:
od: Tomi xxx
Kocham Cię <3 Dobranoc ;***
Uśmiechnęła się, ale po chwili posmutniała. Ona go nie kocha. Kocha Maxiego… Ale to jest nie możliwe. On jest z Cami, a ją ma za sługę Ludmiły… Kochają się. Ona jest śliczna, fajna, wyluzowana… A Nati? Niska, nieśmiała… To nie jej bajka.
Nie chce zranić Tomasa. W dodatku, gdyby Ludmi by się o tym dowiedziała miała by przechlapane.
Brunetka zeszła na dół, zjadła śniadanie, ubrała się, zrobiła lekki makijaż i wyszła.
~*~*~
Dziewczyna stała pod domem przyjaciela. Federico nie wychodził, więc postanowiła wejść do środka. Otworzyła jej jego mama.
Weszła do pokoju chłopaka.
- Chodź, mamy zajęcia w Studio - powiedziała waląc chłopaka poduszką po głowie.
- Po co mam iść? - spytał chłopak wściekły, że ktoś go budzi.
- Bo muzyka jest czymś co kochasz - oznajmiła przyjaciółka.
- Muzyka jest głupia! - krzyknął chłopak.
- Słuchaj, ja rozumiem, że była dla ciebie ważna, ale ja też straciłam bliskie mi osoby. Gdy moi rodzice zginęli nie rzuciłam wszystkiego, tylko wzięłam się w garść! - odkrzyknęła dziewczyna.
- Lena… czekaj - powiedział do wychodzącej dziewczyny.
- Co?! - szatynka miała łzy w oczach.
- Przepraszam. Daj mi pięć minut i idziemy do Studia - powiedział, a Lena podbiegła do niego i przytuliła go…
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Krótkie? Sami chcieliście -------> patrz ankieta :D
Dodam jeśli będą 3 komentarze ;/// Pasuje? c;
Naxi? Czemu nie… Zobaczę co da się robić ^u^
No to kończę, boooo mam szczeniaka w domu <3333
Nowa karta ---> Google ---> Grafika ---> SETER IRLANDZKI ---> Podziwiaj jakipiękny*u*
No to kończę ten dopisek C;
Narka xxx

4 komentarze:

MOI KOCHANI CZYTELNICY ♥