17 stycznia 2014

LBA ♥♥♥

Bardzo dziękuję za moją pierwszą nominację, którą dostałam od Violki Stoesstel [KLIK] :*****  

1.Kogo najbardziej lubisz z Violetty?
Cami :* Camila jest moją ulubienicą, ze względu na jej charakter, czyli taki jak mój oraz za ten śliczny głos <333
Diego ;3 Taki tam wredny przystojny Hiszpan z meeega głosem <33333
2.Czyj charakter chcecie zmienić( oczywiście z Violetty) ?
W Twoim opowiadaniu? Diego xD
3.Ile masz lat?
12 ;3
4.Z kim chcecie żeby Vila ?
Diego? Leon? Kocham obydwu ♥
5.Gdzie mieszkasz?
Za górami, za lasami...
6.Kogo byś bardziej chciała poznać Viole czy Lu?
Jeśli chodzi Ci jako postacie w filmie to Ludmi, a jeśli o Mechi lub Tini to… Tini ;3
7.Jaki styl ci się najbardziej podoba ( oczywiście z Violetty) ?
Viola/Cami
8.Kim byś chciała zostać w przyszłości ?
A myślisz, że ja wiem? :D
9.O czym marzysz?
Żeby ON poczuł to co ja ;______;
10.Co w wolnym czasie lubisz robić?
Grać w siatkówkę 8)
11.Co sądzisz o moim blogu?
Jest spoko, ale musisz poprawić trochę ortografię :)

Jeśli chodzi o moje nominacje to zostawiajcie linki na dole, 5 najlepszych blogów nominuję :D 
P.S: Wiem dobrze, że tyle nie będzie, ale ok... 
Pozdr xxx

1 komentarz:

  1. http://idealnaparaleonetta.blogspot.com / sądzę że się spodoba :3

    OdpowiedzUsuń

MOI KOCHANI CZYTELNICY ♥