28 stycznia 2014

OS ~ Nie warto kryć się z uczuciami //Jortini

Martina siedziała w pokoju hotelowym razem z Cande, Mechi, Lodo i Albą. Chłopaki właśnie kręcili nowy filmik na Vine Jorge’a. Mimo, że byli za ścianą słychać było ich słowo.
Tini była zakochana w Jorge’u, ale… Stephie. Stephie to na prawdę fajna dziewczyna, zasługuje na niego.
Jutro kolejne En Vivo i Tinita jest bardzo pod ekscytowana - serialowi Viola i Leon mają się pocałować. Dziewczyna uwielbia ten moment, czuje się wtedy jakby oni byli parą. Niby nie powinna się łudzić, że coś z tego będzie, ale zawsze można pomarzyć.
- Tini? Słyszysz mnie? - Stoessel usłyszała głos Mechi.
- Co? Nie… Zamyśliłam się, przepra…
- No nie, znowu o nim myślisz? - spytała znudzona Lodo.
- Martina, dlaczego mu o tym nie powiesz? - spytała Cande.
- No boo… wiecie jak to jest… A zresztą to nie ma sensu, on spotyka się ze Stephie.
- Ej, dziewczyny patrzcie! - odezwała się Alba, która przeglądała coś w komórce. Dziewczyna pokazała najnowszego Vine’a i podpis pod nim:
Po zerwaniu ze Stephie… <333 Nie tęsknię ;) Wreszcie wolny *-*
- Coo? - krzyknęła szatynka i wybiegła z pokoju. Pędząc tak wpadła na… Jorge’a.
- He… Hej - powiedziała oszołomiona dziewczyna.
- Cześć, sory. Moja wina - odpowiedział Meksykanin.
- Nie… Powinnam bardziej uważać. Słuchaj… To prawda, że zerwałeś ze Stephie? - spytała szatynka prosto z mostu.
- No… tak - odpowiedział szatyn.
- Przykro mi - powiedziała Tini.
- A mi nie. Jakoś czuję ulgę, boo…
Chłopak zaczął zbliżać się do dziewczyny. Ich usta dzielił centymetr. Dziewczyna złamała tą barierę. Pocałunek trwał długo, ale w końcu został przerwany.
- Jorge, dodajemy tego Vine’a… - para usłyszała głos Rugg’a, a po chwili doszli również Facu, Xabiani, Diego i Samuka i zaczęli żartować.
- Ej... Chłopaki, przestańcie - powiedział poirytowany Jorge, a Tini zarumieniła się.
- No wiesz my się cieszymy, no bo fani Jortini się ucieszą, ale Stephie może być mimo wszystko nie być zadowolona - powiedział Nico, który przyszedł dosłownie przed chwilą.
- Sorry za nich - szepnął Jorge - Zaraz dadzą sobie spokój - dodał i zaczął przeganiać kumpli do pokoju.
- To na czym skończyliśmy? - spytał kiedy zatrzasnął drzwi i już nikogo oprócz nich nie było na korytarzu.
Tini uśmiechnęła się, podeszła do niego i pocałowała go tak namiętnie, jak nikogo jeszcze nie całowała, a po samym pocałunku wyszeptała:
- Kocham Cię
Nie minęła sekunda, a z pokoju chłopaków wyszła Alba. Tini popatrzyła na nią pytająco:
- No co? Chłopaki nas zawołali, a my nie chciałyśmy wam przeszkadzać, więc wyszłyśmy balkonem.
- Alba, dasz nam jeszcze chwilkę. Zaraz przyjdziemy.
- Okeeeej… - brunetka weszła z powrotem do pokoju.
- Jorge, ja naprawdę się w tobie zakochałam. Nie chcę żebyś mnie zranił, więc powiedz mi po prostu, czy coś do mnie czujesz? - powiedziała Tini.
- Słuchaj, zerwałem ze Stephie, bo już tak dłużej nie mogę. Nie mogę całować cię choćby na En Vivo, czy na planie i udawać, że nic do ciebie nie czuje. Kocham cię i nie mogę już tego ukrywać - powiedział i przytulił ją.
Kiedy byli już w pokoju z resztą, chłopaki nie dawali im spokoju, ale oni nic sobie z tego nie robili, ponieważ mogli wreszcie być razem i nie kryć się z uczuciami...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Taki tam krótki one shot z okazji 3,000 wyświetleń ;3 Jaram się tym jak Hermiona Ronem xD
No, a Jortini dlatego bo chyba będę pisała nowe opowiadanie o En Vivo i aktorach <333 Jakiś taki bardzo przyjemny temat hehe :)


Kończę <333 Narazie :)

4 komentarze:

  1. Szkoda, że krótki, ale za to zarabisty!
    Mega jest!
    Jorge kocha Tini!!!!!!!!!!! Tini kocha Jorge!!!! Wszyscy są szczęśliwi!!!!!
    Tak... Stephie nie będzie szczęśliwa, ale kogo to obchodzi? XD
    One Shot wyszedł ci bosko!
    Czekam na rozdział z twojej strony <3
    Ally ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa!!! Ally mi skomentowała <3 Taki fejm na moim blogu :D <333 Zwariowałam :****

      Usuń
  2. Ciekawe, naprawdę ciekawe. Wpadłaś na dobry pomysł, aby nie robić opowiadania o bohaterach serialu, lecz prawdziwych aktorach. + Piękny szablon i nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.Jortini.Jaram sie!!
    Gratuluje tylu wyświetleń!!

    Zapraszam do mnie
    martinaileonever.blogspot.com

    :**

    OdpowiedzUsuń

MOI KOCHANI CZYTELNICY ♥