25 stycznia 2014

Nominacje LBA :*****

Jako, że tylko jedna osoba zgłosiła się do tych nominacji, postanowiłam sama wybrać stronki, które moim zdaniem na to zasługują:

1. Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości [KLIK]
Blog by Tini Stoessel
2. Love. Love and music. Love, music and you. [KLIK]
Blog by Ally
3. Vilu i Leon [KLIK]
Blog by Zuza Ł
4. Ludmiła i Federico - Prawdziwa miłość [KLIK]
Blog by Wiktoria Pasquarelli
5.Leonetta - ♥Amor Verdadero ♥ [KLIK]
Blog by Angiee

Tylko pięć blogów, ale ok. ;C

Pytania do Was:
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem? Dlaczego zaczęłaś pisać?
2. Kto jest Twoją ulubioną postacią żeńską i męską?
3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z Violetty?
4. Prowadzisz swój pamiętnik?
5. Ile masz lat?
6. Masz zwierzę? Jeśli tak, to jakie i jak się wabi ;3?
7. Diego vs. Leon vs. Maxi - kogo wybierasz?
8. Czy czytasz mojego bloga? Jeśli tak, to co byś w nim zmieniła?

3 komentarze:

  1. Kurwa jak można!! Jak można kochać jakąś zjebaną Diegolette!??! Nie będę czytać bloga jak nie będzie LEONETTY!!
    Kurwa jak można pisać bloga o Diegolettcie jak jest http://violetta-leonettastory.blogspot.com <------------ widzisz!!! Jest LEONETTA!!!! I nie ma być zasranego Diego tylko kochany LEON i VIOLETTA!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Anonimku!
      Jestem niesamowicie poruszona Twoim komentarzem i wiedz, że płaczę po Twoim hejcie. Naprawdę! Bardzo mnie poruszył pierwszy hejt! Po pierwsze gdybyś był rzeczywiście takim "kozakiem" nie pisałbyś z anonima. Po drugie łaskę mi robisz, że to czytasz? Każe Ci ktoś? Nie? No właśnie, nie! Dlatego nie pisz mi, że nie będziesz czytał, bo mnie to kompletnie nie rusza. Po trzecie ten blog jest MOIM blogiem, więc mogę pisać o czym chcę, a że wkurza mnie ta Leonetta, to piszę o Dielettcie. Jest mnóstwo blogów o Leonie i Violi, więc możesz się najakiegoś innego przerzucić. Po czwarte nie chce mi się po raz kolejny pisać dlaczego w nazwie jest leonetta... Przewertuj sobie komentarze, jeśli Cię to interesuje.
      POZDRO <333
      Karola

      Usuń

MOI KOCHANI CZYTELNICY ♥