19 stycznia 2014

EDIT: Konkurs ^u^

No więc... nie, nie Karolina nie zaczyna się tak zdania...
Więc... nieee. 
Hej! (udało się <3) Mam do Was sprawę. Jako, że do tamtego konkursu się nie rwiecie, tak samo jak do komentowania to po długim rozmyślaniu (gratulujcie! myślałam o.O) postanowiłam odwołać tamten konkurs i zrobić co innego. Zauważyliście "to coś"*? 
 *czyt. Top Komentatorzy ;3
Bo (i znowu błąd -,-)... Chodzi o to, że postanowiłam zawrzeć z Wami taki układ. Zaobserwowałam, że na stronie jest coraz więcej wyświetleń (przecież nie będzie ich ubywać geniuszu!!!). Ok 30 osób dziennie tu wchodzi (wiem, że u niektórych dziennie pojawia się 100 tyś. osób, czyli mniej więcej 30/min. [jestem cienka z matmy], ale dajcie się nacieszyć!!!), a nikt prawie nie zostawia komentarza :(. W tym konkursie chodzi o to, że dopóki mi się nie znudzi pod koniec każdego miesiąca będę sprawdzała ten ranking i trzy najlepsze osoby dostaną takie nagrody: 

3 miejsce - promowanie przez tydzień + powyżej 10 komentarzy
2 miejsce - promowanie przez dwa tygodnie + 15 komentarzy
1 miejsce - promowanie przez miesiąc + powyżej 20 komentarzy
 Warto! Polecam
 ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~
A więc żegnam Was ze smutkiem ;____;
Dobranoc o 12 :D
P.S: A wiecie kto ma ferie? Mua <333333 ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MOI KOCHANI CZYTELNICY ♥