1 marca 2014

4,000 wyświetleń!

Dzień dobry :D
Chciałam Wam opowiedzieć pewną piękną historyjkę ^^
Otóż dziewczyna o imieniu Karolina wchodzi sobie jak gdyby nigdy nic na Bloggera, aby zobaczyć czy ktoś może nie dodał rozdziału, czy może Tini nie zamierza przyjechać do Polski.
Gdy wchodzi tak codziennie pierwsze co jej rzuca się w oczy to jej blog o Violettcie, ale dzisiaj postanowiła na nim napisać...
... i podziękować za  4,000 wyświetleń. Kocham te osoby, które mniej lub bardziej przypadkiem natrafiły na tego durnego bloga, może nawet skomentowały.
Dziękuję!
Może mam wrócić? Niby Was do komentowania jakoś nie ciągnie, ale jakoś wena do mnie wróciła, czasu też mam już więcej. No nie wiem...
Co Wy o tym sądzicie? Chcecie abym odwiesiła bloga? Gdyby tak było, to obiecuje, że rozdziały pojawiałyby się przynajmniej 3 razy w tygodniu.
Zapraszam do ankiety. Komentujcie, proszę. Wtedy nie będę miała problemu z decyzją...
Pozdro
Karola

1 komentarz:

  1. Moja imienniczka hhebe :*

    Odwies bloga.Prose.!!

    Świetnie piszesz!

    Zapraaszam do mnie

    martinaileonever.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

MOI KOCHANI CZYTELNICY ♥